Tilaus- ja toimitusehdot

 

Voimassa 1.4.2020 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy askellusklinikka Oy, Y-tunnus 2770491-3. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.askellusklinikka.fi/verkkokauppa ostoskorin kautta. Tilata voi myös sähköpostitse tai soittamalla.

Varmistathan tilausta tehdessäsi että yhteystiedot ovat paikkansa pitäviä, kuljetusyhtiö lähettää saapumisilmoituksen useimmiten tekstiviestinä ja sähköpostina. Tilausta noudettaessa on osoitettava henkilöllisyytensä, joten myös nimen oikeudellisuuden varmistaminen on tärkeää. Tilauksen jälkeen sinulle lähetetään tilausvahvistus josta selviää tilatut tuotteet ja hinta. Tämän lisäksi teille lähetetään toimitusvahvistus kun tilaus on käsitelty ja valmis kuljetusyhtiölle kuljetettavaksi, toimitusvahvistuksesta löytyy myös tilauksen seurantanumero mikäli se valitsemallenne toimitustavalle on käytössä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Toimitustavat

Tilaukset toimitetaan pääsääntöisesti 2-5 arkipäivän sisällä, mikäli jotain tilattua tuotetta ei löydy varastosta, on askellusklinikka Oy:llä velvollisuus toimittaa lähetys lisäkuluitta jälkitoimituksena . Tällöin toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan www.askellusklinikka.fi/ajankohtaista sivulla.

Myyjä ei vastaa kuljetusyhtiön viiveistä arvioituun toimitusaikaan. 

 

Maksaminen

Tuotteet maksetaan tilausta tehdessä haluamallaan tavalla. Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. 

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

 

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: OP, Nordea, Danske Bank, Oma Sp, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, Mastercard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Euroloan.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000:ssa suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90€) ja osamaksulla max. 12 kk:tta maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90€ ja kuukausikorko 2,42%). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com

 

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot:

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)

Sähköposti: payform@bambora.com

Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)

Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

————-

 

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Kokeiltuja sukkia ja muita hygieniatuotteita ei voi palauttaa. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Mahdollinen tuotteen takaisinlähetys tapahtuu asiakkaan kustannuksella. Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot: nimesi, yhteystietosi, puhelinnumerosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten. Palautamme maksun sovitusti kun palautunut tuote on meille takaisin saapunut viimeistään 14 päivän sisällä tavaran saapumisesta.

Palautusosoite:

askellusklinikka Oy

Teollisuuskatu 1

80100 JOENSUU

 

Reklamaatiot

Vaurioitunut, virheellinen tai viallinen tuote.

Asiakas on vastuussa tuotteen oikeellisesta pakkaamisesta kun lähetys palautuu, älä käytä rikkinäistä pakkausta uudelleen lähetykseen. Mikäli tuote on vaurioitunut kuljetuksessa tulisi tästä tehdä merkintä tavaraa vastaanotettaessa kuljetusyhtiöltä. Reklamoi tästä kuljetusyhtiölle siis heti kun otat tuotetta vastaan. Ota kuva myös vaurioituneesta tuotteesta ja pakkauksesta ja älä hävitä pakkausmateriaaleja taikka tuotetta. Vaurioituneesta, viallisesta tai virheellisestä tuotteesta tulisi viipymättä olla yhteydessä myyjään. 

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme info@askellusklinikka.fi 

Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Ole aina ensin yhteydessä meihin info@askellusklinikka.fi ennenkuin teet palautuksen. Mikäli tuote on hajonnut asiakkaan omassa käytössä ei myyjä ole vastuussa tuotteesta tuotekohtaisen takuun lisäksi.