Tilaus- ja toimitusehdot
Voimassa 27.11.2022 alkaen
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy askellusklinikka Oy, Y-tunnus 2770491-3. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.askellusklinikka.fi/verkkokauppa ostoskorin kautta. Tilata voi myös sähköpostitse tai soittamalla.
Varmistathan tilausta tehdessäsi että yhteystiedot ovat paikkansa pitäviä, kuljetusyhtiö lähettää saapumisilmoituksen useimmiten tekstiviestinä ja sähköpostina. Tilauksen jälkeen sinulle lähetetään tilausvahvistus josta selviää tilatut tuotteet ja hinta. Tämän lisäksi teille lähetetään toimitusvahvistus kun tilaus on käsitelty ja valmis kuljetusyhtiölle kuljetettavaksi, toimitusvahvistuksesta löytyy myös tilauksen seurantanumero mikäli se valitsemallenne toimitustavalle on käytössä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Toimitustavat
Tilaukset toimitetaan pääsääntöisesti 2-5 arkipäivän sisällä, mikäli jotain tilattua tuotetta ei löydy varastosta, on askellusklinikka Oy:llä velvollisuus toimittaa lähetys lisäkuluitta jälkitoimituksena . Tällöin toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan www.askellusklinikka.fi/ajankohtaista sivulla. Myyjä ei vastaa kuljetusyhtiön viiveistä arvioituun toimitusaikaan.
Maksaminen
Verkkokaupan maksupalvelun tarjoajana toimii Bambora AB/ World Line (y-tunnus 2684814-9) Verkkokaupassa maksuvaihtoehtoina on Visa ja MasterCard-korttimaksut,verkkopankkimaksut (Nordea, Osuuspankki, Danske, Bank, Oma SP, S-Pankki, Ålandsbanken, Säästöpankki, Handelsbanken, Aktia, POP Pankki), ja MobilePay. Korttimaksut veloitetetaan välittömästi maksun hyväksymisen yhteydessä. Kaikki verkkokaupassa myytävät tuotteet ja palvelut sisältävät arvonlisäveron 24%.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Kokeiltuja sukkia ja muita hygieniatuotteita ei voi palauttaa. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Mahdollinen tuotteen takaisinlähetys tapahtuu asiakkaan kustannuksella. Liitäthän palautuksen mukaan seuraavat tiedot: nimesi, yhteystietosi, puhelinnumerosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten. Palautamme maksun sovitusti kun palautunut tuote on meille takaisin saapunut viimeistään 14 päivän sisällä tavaran saapumisesta.
Palautusosoite:
askellusklinikka Oy
Raatekankaantie 12
80100 JOENSUU
Reklamaatiot
Vaurioitunut, virheellinen tai viallinen tuote.
Asiakas on vastuussa tuotteen oikeellisesta pakkaamisesta kun lähetys palautuu, älä käytä rikkinäistä pakkausta uudelleen lähetykseen. Mikäli tuote on vaurioitunut kuljetuksessa tulisi tästä tehdä merkintä tavaraa vastaanotettaessa kuljetusyhtiöltä. Reklamoi tästä kuljetusyhtiölle siis heti kun otat tuotetta vastaan. Ota kuva myös vaurioituneesta tuotteesta ja pakkauksesta ja älä hävitä pakkausmateriaaleja taikka tuotetta. Vaurioituneesta, viallisesta tai virheellisestä tuotteesta tulisi viipymättä olla yhteydessä myyjään.
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme info@askellusklinikka.fi
Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Ole aina ensin yhteydessä meihin info@askellusklinikka.fi ennenkuin teet palautuksen. Mikäli tuote on hajonnut asiakkaan omassa käytössä ei myyjä ole vastuussa tuotteesta tuotekohtaisen takuun lisäksi.